29 Haziran 2015 Pazartesi

siyah kloş etek



merhaba;
ramazanınız nasıl geçiyor?
benim için havaların çok sıcak seyretmemesiyle rahat geçtiğini söyleyebilirim.
daha önce diktiğimi söylediğim siyah etekle nihayet bir kombin yapabildim ve bir iftar davetine giderken giydim.
böyle rahat bir kombini tercih ettim, çünkü iftar yapmış olmanın rehavetiyle insan rahatsız kıyafetlere gelemiyor.
eteğim de çok rahat olmuş bu arada, favorilerim arasına ekledim :)




etek: ben diktim
tshirt: koton
kot ceket: little big
ayakkabı: koton
çanta: sıhhıye sosyete pazarı
gözlük: rayban

huzur dolu ramazanlar :)

2 yorum:

Nuray dedi ki...

Hıııımm çok güzel görünüyorsun,beğendim kombinini...ayakkabı leopar,cüzdan kırmızı...seviyorum ben de böyle karışıklığın uyumunu :)) ben de hiç zorlanmıyorum,neredeyse hiç acıkmıyorum..sevgiler

beijaa vintage dedi ki...

çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim:)