19 Kasım 2015 Perşembe

vintage kot etek



 merhaba;
buraya stil fotoğrafı koyarken ya kendi diktiklerim ya da vintage ürünler olsun diye çok uğraşıyorum.
arada tabi ki şimdiki hazır giyim fotoğraflarıyla da post hazırladığım oluyor ama onlar basit oluyor gibi geliyor bana. daha çok çalışmalıyım!

bu eteği bayramda ankara'ya gidişimizde buldum. gene annemden, gene kullanışlı bir parça. yalnızca belinde bir problem vardı, lastik takarak kurtardım. 

üste giydiğim bu kullanışlı kazağı ise antalya lara sosyete pazarından almıştım. eğer o gün pazarı gezecek kısıtlı vaktim olmasaydı çok güzel şeyler bulabilirdim. kısa bir zamanda bile bu kazağı bulduğum için kendimi tebrik ediyorum :)

botlarımı geçen hafta izmitteki fethiye kunduradan aldım. İzmitliler bilir burayı, çok güzel ve çok çeşitli ayakkabılar bulunur. ben de müdavimi oldum, her gidişimde ziyaret etmeden geçemiyorum çünkü her hafta yeni modeller geliyot ve ne zaman gitsem tıklım tıklım...

ne zaman artık çalışkan bir blogger olacağım diye kendimi hazırlarsam bir problem çıkıyor ve yazılarım aksıyor. haftaya da ankara'ya gidiyorum ama gene de blogumu boş bırakmayacağım.
görüşmek üzere :)




etek: vintage
bot: İzmit Fethiye Kundura
Çanta: Addax

Hiç yorum yok: