27 Haziran 2011 Pazartesi

yüksek yüksek


ayakkabı: kızılay'da bir mağazadan
pantolon: 15 yıllık rahat vardır
çiçekli bluz: vintage-sementa
hırka: 745
çanta: italya'dan
bileklikler: ordan burdan :)

yaz bir türlü gelemedi, hala hırka giyiyoruz çok acı :(

24 Haziran 2011 Cuma

ankara'ya ikea geldi


dün Ankara İkea'nın açılışı vardı. ben de tam açılış saatinde olmasa da oradaydım. böyle bir kalabalık görmedim...gruplar haline insanları içeri alıyorlardı ve giriş sırası uzayıp gidiyordu. park yerleri tıklım tıklımdı. arabalar yol kenarına park etmişti. biz de baya bi uzağa park edebildik :(


kasadaki kuyruğu görmenizi isterim..aldığımız üç parça şey için yarım saatten fazla bekledik...



görüldüğü üzere çoluk çocuk herkes orda :)












ikeadan fotoğraflar işte böyle.
çevre düzenlemesi gibi şeyler henüz tamamlanmamıştı ama gene de fena değildi.
iyi ki ankara' ya gelmiş ikea :)

20 Haziran 2011 Pazartesi

marine


etek ve ayakkabı: vintage
tshirt: pazardan
hırka: stradivarius
kolye,küpe ve yüzüğü ben yaptım

18 Haziran 2011 Cumartesi

kavaklıderem bahar şenliği

bugün sevgilimle birlikte kavaklıdere'nin güzelleşmesi adına kuğulupark'ta yapılan kavaklıderem bahar şenliğine gittik. güzel bir orkestra sahne almıştı ve çook kalabalıktı..







veee bakın ben orda kimle tanıştımm


çok sevgili fashionbypride. kendisi çok tatlı,çok nazik ve çok güzel bir hanımefendi...
tanıştığıma çok memnun oldum :)


17 Haziran 2011 Cuma

flu floral


tshirt: vintage
pantolon: çok oldu alalı,hatırlamıyorum
ayakkabı: converse
çanta: fushia

aslında bu kombini post yapmak istemiyordum, ama blogumun boş kalmasını da istemiyorum.
daha iyi kombinlerde buluşmak üzere :)

15 Haziran 2011 Çarşamba

öylesine bir günden


pantolon: vintage
tshirt: wrangler
kot ceket: pazardan
ayakkabı: converse
kemer: bir gömleğimin kemeriydi

( arkadaki manzara nası ama :)! )

13 Haziran 2011 Pazartesi

bir günün kombini


etek: vintage
tshirt, kot ceket ve çanta: pazardan
atakkabı: etichet
ceketteki fiyongu ben yaptım
kolye de annemin hediyesi




malum olduğu üzere dün ülkemizin kaderi üzerinde çok büyük etkisi olan bir seçim yaşadık
seçim sonuçları iyiydi,kötüydü beni ilgilendirmez diyemeyeceğim
kusura bakmayın arkadaşlar...
fakat umarım ülkemiz için güzel şeyler olur bundan sonra, benim pek umudum yok da...

10 Haziran 2011 Cuma

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım: vol 3



Avon anew rejuvanate night: avonun bu kremini gece yatarken yüzüme sürüp sabah kalktığımda canlılık hissedebildiğim için beğendim,ikinci partiyi aldım hala kullanmaktayım :)
















Bioderma Photoderm max fluide fluid: bu güneş koruyucu kremi yıllar önce dermatoloğum tavsiye etmişti.çok hassas ve çok beyaz bi tenim var ve bu krem gerçekten iyi bi krem.birazcık parlama yapıyo yüzde ama ben gene de memnunum :)



















Avon jet femme: bu parfüm, bence durdukça kokusu güzelleşen bi yapıya sahip. ilk aldığımda bunu niye aldım ki demiştim ama o gün parfümle bi kaç saat geçirince güzel koktuğunu farkettim.bence hafif bir yaz kokusu.tavsiye ederim...







Max Factor pan stick fondoten/kapatıcı: işte benim fondotenim! bu sanırım 5. alışım falandır ama gerekirse tekrar alırım. kapatrmada üstüne tanımam ve şiddetle tavsiye ederim.