27 Eylül 2012 Perşembe

ünlü stil: Tülin Şahin


 Tülin Şahin
13 Aralık 1980 Danimarka doğumlu
model
1.75 boyunda

25 Eylül 2012 Salı

ünlü stil: Eva Longaria

Eva Jacqueline Longoria
15 mart 1975 Texas doğumlu
model ve oyuncu
1.57 boyunda

21 Eylül 2012 Cuma

kamyon - tahir kutsi


annemin kitapları arasında bulduğum (benim için hazine niteliğindedir) çok güzel bir roman.
1978 yılında peyami safa roman ödülünü kazanmış, çok da hak etmiş
içeriği hakkında bilgi vermiycem ama bir yerlerden bulursanız kesin okuyun
kamyon
tahir kutsi makal
kalem yayınları
1. baskı
1978

20 Eylül 2012 Perşembe

ünlü stil: Kate Hudson

tam adı Kate Garry Hudson
19 nisan 1979 Amerika doğumlu
oyuncu, şarkıcı ve dansçı
167 boyunda
2 çocuk sahibi

18 Eylül 2012 Salı

cekete dönüş


 
ceket: herry (annemin dolabından)
tshirt: topman
pantolon: guess
ayakkabı: gozzo
çanta: ysl sairolan

17 Eylül 2012 Pazartesi

ünlü stil: Deniz Akkaya

3 Agustos 1977 İstanbul doğumlu
1.78 boyunda
model, oyuncu ve televizyon programcısı


13 Eylül 2012 Perşembe

ünlü stil: Hande Ataizi

2 Eylül 1973 Bursa doğumlu
1.68 boyunda
oyuncu ve sunucu

indirimlr.com

İndirimlr.com'da, bütün markaların yeni sezon ürünleri, koleksiyonları ve online alışveriş olanakları hakkında bilgi sahibi olabilir; en avantajlı alışveriş fırsatlarını ve kampanyalarını yakalayabilirsiniz. Bütün giyim, ayakkabı, aksesuar, moda, ev dekorasyonu, elektronik-eğlence, bilgisayar, ev-bahçe, spor ürünleri ve sağlık-güzellik markalarını bir arada bulabilir, dilediğiniz ürünü birçok online indirim kampanyası ile en ucuza satın alabilirsiniz. Markaların online shopları, indirim kampanyaları, ve outlet mağazaları için indirimlr.com 'dan ayrılmayın.
 
 

12 Eylül 2012 Çarşamba

instagram günü vol: 4

bir liman işletmesi

 denizi olan bir şehirde yaşamanın en güzel yanı istediğin zaman balık tutmaya gidebilmektir
 
 yolculuk öncesi bavul hazırlarken hep dağınık olurum ben...
 
 pazardan 5 liraya aldığım elbisenin kurtarıcı olacağını bilemezdim
 
 yolculukta bulutlar eşlik ediyor bize,garip görüntüleriyle..
 
 yanıbaşındaki kocaman pasta umrunda olmayan elacık
 
önceki postta paylaştığım dantel elbisemin detayı

ünlü stil: Ciara

tam adı Ciara Princess Harris
25 Ekim 1985 Amerika doğumlu
boyu 1.77
şarkıcı,söz yazarı,dansçı,oyuncu ve model

11 Eylül 2012 Salı

pembe dantel


geçtiğimiz haftasonu kuzenimin düğününde böyle giyinmeyi tercih ettim,sadelik bu ara benimle ;)
bu elbise teyzeme ait ve 1960lardan kalma.annemle kollarında ufak bir değişiklik yaptık ve giymeye hazır hale geldi.böyle tatlı bir elbise bıraktığın için teşekkürler teyzecim...
elbise: vintage
ayakkabı: soysal pasajı
kolye ve bileklik: küçük ama harika takılar satan bir dükkandan

10 Eylül 2012 Pazartesi

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım vol:7

roomstar oda spreyi: bimden aldığım bu oda spreyıni hiç beğenmediğimi söylemek istiyorum.kokuda hiç mi kalıcılık olmaz,sıkıldıktan 2 dakika sonra bile koku yoktu. tavsiye etmem,şişesi de hemen kırıldı zaten
dove onarıcı terapi şampuan: son zamanlarda kullandığım en iyi şampuan.gerçekten de onarım özelliği olduğunu gördüm.şu an elimde başka bir şampuan var,o bitsin gene alıcam :)
ela aseton: bir aseton bu kadar oje çıkarmakta beceriksiz olur.mümkün değil ojelerimi çıkaramadım, sakın almayın paranıza yazık...
 
hamilton optimal spf 35 güneş kremi: lila kutudan çıkmıştı, iyiki de çıkmış. bayıldığım bir güneş koruyucusu oldu.hatta gidip tam boyunu aldım.kesinlikle tavsiyemdir. hele de benim gibi beyaz tenliyseniz çok beğenerek kullanacaksınız.
avon tırnak cilası temizleyici: ela asetonu işte bu çok sevdiğim ürün bitince can havliyle almıştım. ama o, bu ürün gibi güzel çıkmadı. avonun iyi ürünlerinden,tavsiyemdir...

nos oje temizleme mendilleri: bugün hep asetonsal ürünlerden gittim farkındayım ama öyle denk gelmiş;) lila kutudan çıkan bu üründen hiçbi şey anlamadım, hiç de sevmedim...
neostrata güneş koruyucu krem spf 15: lila kutu ürünlerinden bir diğeri. hamilton kadar iyi olmasa da bu da iyi bir ürün.koruyuculuğu benim için az ama güneşten etkilenmeyenlere tavsiyemdir.