1 Temmuz 2015 Çarşamba

yeşiller&maviler



 merhaba;
hepiniz iyisinizdir umarım.
üstümde olanların tamamı elde dikilme,bunu şu an farkettim :)
çantamı üniversite yıllarımda annemin yardımıyla dikmiştim.
eteği de annem dikmiş benim için, balon denilen modellerden, rengini ve formunu çok beğendim, çok çok rahat bir etek.
gömleği de şurada diktiğimi söylemiş ve bir daha sanırım gömlek dikmem demiştim.
bazen böyle büyük konuşuluyor çünkü yeni bir gömlek dikmeye hazırlanıyorum :)
aslında bu aralar inanılmaz bir dikiş aşkı geldi bana, sürekli kafamda projeler, kendi kendime hayal edip duruyorum.
sonra kumaş yığınımı çıkarıyorum ortaya, bu kumaşla bu olur, şuna şu gider falan...
böyle yapıyorum yapmasına da bir türlü eyleme geçemiyorum, neden ben de bilmiyorum :)
ama kesin kararımı verdim, az sonra ilk projemi gerçekleştirmek için makinemin başına oturacağım.
yaptıklarımı paylaşmak için sabırsızlanıyorum :)




etek, gömlek ve çanta: handmade
ayakkabı: converse
gözlük: ebay

Hiç yorum yok: