31 Aralık 2010 Cuma

hoşgeldin 2011

2010 yılında ben;

-bazen üzüldüm bazen sevindim
-bazen gözümü uzaklara çevirdim
-yeni yerlere gittim yeni insanlarla tanıştım
-hayatıma o'nunla devam ettim
-çok çalıştım çok okudum
-kendime bir blog açtım :)
-bir yaş daha büyüdüm :(

2011 yılı herkese sağlık,mutluluk,huzur,para,aşk ve istedikleri her ne varsa onu getirsin

YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN :)

29 Aralık 2010 Çarşamba

classical thing of me

kazak: mango
pantolon: pull&bear
ayakkabı: sevgilim italya'dan getirmiş
kolyeler: hediye

27 Aralık 2010 Pazartesi

27 aralık Atatürk'ün Ankara'ya gelişi...

27 Mayıs 1919 'da Samsun'da ateşlediği kurtuluş mücadelesinin ardından Erzurum ve Sivas kongrelerini toplayan Mustafa Kemal Paşa, Heyeti Temsiliye üyeleriyle Dikmen sırtlarından Ankara’ya geldi.
Ankara ve çevresinin tüm halkı, Atatürk’ü ve temsil heyeti üyelerini büyük sevgi ve sevinç gösterileri ile karşıladılar.Davullar çalındı, oyunlar oynandı, seğmenler gösteriler yaptı.
Bugün de bu coşkuyu devam ettirebilmek adına Atatürk koşusu düzenlendi.İşte koşudan görüntüler...




21 Aralık 2010 Salı

beijaa from the block

etek: vintage (halamdan)
üst: altimod
çizme: hangar
kemer: bi eteğimin kemeriydi

20 Aralık 2010 Pazartesi

acı bir fotoğraf

geçen gün kızılay metro altında yürürken bi sergi gördüm.fotoğraf sergisiydi.yoksullar ve yardımlaşmakla alakalıydı diye hatırlıyorum.vaktim vardı biraz gezdim. bu fotoğraf gözüme takıldı ve beni üzdü.size de göstermek istedim..

18 Aralık 2010 Cumartesi

elbiseye bakın !

model: amanda laine

görseli burdan aldım: fashioncopious.typepad.com

17 Aralık 2010 Cuma

gayet sade bir kombin :)

tunik kazak: ben ördüm
tayt: ?
çizme: hangar

15 Aralık 2010 Çarşamba

toprak renkleri

pantolon: gezer
bluz: pazardan
hırka: vintage (annemin, ne zamandan kalma
tam bilmiyorum ama bununla gençlik zamanında çekilmiş bi fotoğrafı var)
fular: vintage (bu yirmi yıllık vardır)
kemer: pazardan
ayakkabı: xside

14 Aralık 2010 Salı

fazlalık kozmetik

geçenlerde kozmetik temizliği yaptım. gereksiz birçok şey artık dolabımda yer almıyor. bunları atmaya kıyamadım. hepsi de çok az kullanıldı. eğer isteyen olursa kargo ücreti kendisine ait olması koşuluyla göndermek istiyorum. hadi bakalım, ilk kim istediğini belirten bir yorum bırakırsa onun olsun :)

avon tüyleri azaltıcı krem
cecile oje
golden rose eyeliner
markası silinmiş parlak yeşil göz farı ve carmina açıkmavi göz farı
golden rose ve gene markası silinmiş lip stickler
innova dudk koruyucu

13 Aralık 2010 Pazartesi

ilk mim heyecanı

çok sevgili arkadaşım morinek beni mimlemiş. ona çok teşekkür ediyorum çok mutlu etti beni.hemen soruların cevaplarına geçeyim.

1- Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun ?
sevdiklerimle huzurlu bir ortamda girmek istiyorum.

2-Yeni yılda neler yapmak istiyorsun ?
yılbaşı gecesi için henüz bi planım yok ama yeni yılda kendimi geliştirmeyi ve sevdiklerimle mutlu olmayı istiyorum


3-Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun ?
gelecek yeni yıl bana sağlık mutluluk huzur başarı ve kariyer getirirse hiiiç geri göndermem ve çok mutlu olurum :)


4-Yeni yıla dair bir mesajın nedir ?
yeni yıl dünyaya barış türkiyeye hem barış hem huzur ve herkese de sağlık ve mutluluk getirsin inşallah.

ben de bu mimi sevgili arkadaşım LaVieEnRose gönderiyorum

11 Aralık 2010 Cumartesi

budur..

Emma stone yeni saç rengine bayıldımm.sanırım hayalimdeki renk ya da ona çok yakıştığı için bana öyle geliyo.sizce de çok güzel olmamış mı?

9 Aralık 2010 Perşembe

çiçekli

bu aralar çok yoğunum ama bu yoğunluk bloğumu etkilemesin diye fotoğraf çekmeyi ihmal etmiyorum :)


pantolon: gençlik yıllarımdan :)
çiçekli üst: sementa (annemindi, 10 yıllık vardır)
ceket: 5-6 yıl önce pazardan almıştım,sıhhıye'den
fular: babannemin hediyesi
ayakkabı: converse

7 Aralık 2010 Salı

la isla bonita

dünden bir kare...

elbise: adil ışık
kazak: nazif enes
çizme: hangar

kalemimin ucundaki düşler - Aydilge Sarp

bayadır derslerden başımı kaldırabilip kitap okuyamamıştım.aslında okuyodum ama bunların hepsi dersle alakalı oluyodu.biraz rahatlayınca elime hemen bi kitap aldım bu da aydilge sarp'ın kitabı kalemimin ucundaki düşler oldu.aydilge'yi müzik anlamında çok sverim zaten hatta en sevdiğim şarkısı da tuğyan.
kitap olarak pek tatmin etmedi beni.içinde kısa öyküler var.zaten sayfa sayısı da çok az.aydilge'nin hatırına.. :)
pijama: sementa
ev ayakkabısı: deichmann

3 Aralık 2010 Cuma

kırmızı

pantolon: geçen yıl pazardan 1tl ye almıştım
bluz: o da pazardan
hırka: annemin
kemer: annemin
babet: etichet
kolye: babamın hediyesi

1 Aralık 2010 Çarşamba

kasım ayının öne çıkanları


1- Dior'un makyaj paleti
2- Oriflame-Elvie parfüm
3- Avon super magnifity mascara
4- Avon clearskin professional peeling
5- Avon bronz allık
6- Oriflame dual care kapatıcı
7- Avon perfectwear fondoten
8- Oriflame face primer makyaj bazı
9- Avon colortrend kiss me ruj

Avon açık ara önde :)

28 Kasım 2010 Pazar

iki küçük kol düğmesi

1970lerden kalma mevlana esintili kol düğmeleri


24 Kasım 2010 Çarşamba

jimmy choo

yeni yıl yaklaşırken yılbaşı partisinde giymek için bu jimmy choo nası iyi gider :)