24 Haziran 2011 Cuma

ankara'ya ikea geldi


dün Ankara İkea'nın açılışı vardı. ben de tam açılış saatinde olmasa da oradaydım. böyle bir kalabalık görmedim...gruplar haline insanları içeri alıyorlardı ve giriş sırası uzayıp gidiyordu. park yerleri tıklım tıklımdı. arabalar yol kenarına park etmişti. biz de baya bi uzağa park edebildik :(


kasadaki kuyruğu görmenizi isterim..aldığımız üç parça şey için yarım saatten fazla bekledik...



görüldüğü üzere çoluk çocuk herkes orda :)












ikeadan fotoğraflar işte böyle.
çevre düzenlemesi gibi şeyler henüz tamamlanmamıştı ama gene de fena değildi.
iyi ki ankara' ya gelmiş ikea :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

dün ben de bu konuyla ilgili bi yazı yazmıştım canım :) karşılaşmışızdır buyuk ihtimal :)))

beijaa vintage dedi ki...

senin yazını okudum canım:) karşılaşmışızdır ama o kalabalıkta kimse kimsenin farkına varamazdı eminim :):)

pembe fiyonk dedi ki...

Ankara için hayırlı olsun.bu kadar talep varken açılış geç olmuş hakkaten.

beijaa vintage dedi ki...

evet,haklısın baya geç olmuş :):)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

iyiki gitmemişim.
biraz sakınleşsin.
sabah girip aksam cıkcam.
karıstırmadık bir sey bırakmıcam
darısı hm nın basına.
o da gelsin artık.

beijaa vintage dedi ki...

ikea gerçekten çok güzel,dediğin gibi sabah girersen akşama ancak çıkarsın :)
sıra h&m'de :)

coco-jelly dedi ki...

beni almadan gitmiş bizimkilerde=) ben gidemedim=( ama resimlerin sayesinde gitmiş kadar oldum=)=)

beijaa vintage dedi ki...

teşekkür ederim coco-jellycim :)