15 Aralık 2016 Perşembe

Anne Örgüsü Hırka


Merhaba 😊
Bugün annemin ördüğü benim de çok severek giydiğim sıcacık hırkamla karşınızdayım.
Annem sana hırka örüyorum dediğinde iyi olur zaten çok üşüyorum, evde giyerim demiştim.
Nerden bilebilirdim böyle efsane güzel olup mont yerine giyebileceğimi...
Renkleri de pek bir güzel hani, yolda durdurup nerden aldınız diye kaç kez sordular hatırlamıyorum.
Ben dikişin yanında örgüyü de çok seviyorum. O konuda çok başarılı değilim aslında ama öğrenebilirim diye düşünüyorum.
Aslında ben el emeği her şeyi seviyorum.
Kapitalizmin oyuncağı olmuş her şey günümüzde, insanların kendilerinden emek vererek
yaptıkları her şey benim gözümde daha çok değerleniyor.
Ama çalışıyoruz, hiçbir şeye vakit yok olayını sevmiyorum. Bunun bahane olarak kullanıldığını düşünüyorum.
Herkesin bir hobisi olmalı bence, illa el emeği değil belki ama kendini geliştirecek bir şey yapmalı insanlar. İşe git gel, bundan ibaret bir hayat çok boş bana göre...
Neyse çok konuştum, siz hırkama bakın, beğendiniz mi???
Hepinize sevgilerimi sunuyorum 😘



Hiç yorum yok: