9 Eylül 2010 Perşembe

son zamanlarda neler aldım?

bi süredir özellikle bugün kendimi alışverişe vermiş durumdayım
bi şeyler almasam bile mağaza mağaza dolaşıyorum
e tabi bu kadar dolaşmanın sonunda yeni edindiklerimi sizinle paylaşmadan olmaz dedim
işte son zamanlarda aldıklarım (son bir hafta)

ayakkabı: .mango
etek ve pantolon : yenişehir sosyete pazarı


pembe tshirt: nişantaşı pazarı, markası h&m
siyah tshirt: c&a


çanta: fushia
rimel: clinique (eski rimelini getir clinique götür kampanyasından)
yüzükler: ben yaptım (sarı olanı tokadan bozup yaptım diğerini kurdeleyle)


şampuan ve saç kremi: dove theraphy, bi arkadaşım önerdi deniycem
el kremleri: avon care
avon arabian glow allık ve fırçası


krem: avon solution day (lekelere etkili)
beyaz oje: flormar 319 numara
diğer ojenin markası yok rengini çok beğendim




bayramınızı şimdiden kutluyorum.umarım bu bayram hepimize mutluluk,huzur, dostluk ve en önemlisi sağlık getirir

Hiç yorum yok: