4 Ağustos 2011 Perşembe

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım: avon


1 - Avon clearskin professional deep pore cleansing scrub: avonun en iyi ürünlerinden biri diyebilirim. ben bu ürünü 3 günde bir olmak üzere kullandım (her gün kullanımda biraz kurutma yaptı çünkü) ve gerçekten yüzümü arındırdığına şahit oldum.genelde problemli yüzlere uygulanan bu ürünü ben çok da problemli olmayan yüzümde kullandım.tavsiye ederim :)

2 - Avon naturals volumizing shampoo for fine hair: bi ucuzluk anında aldığım bu şampuanın bence tek artısı saçı geç yağlandırması, onun dışında hiç bi özelliği yok...

3 - Avon solutions yüz yıkama jeli: sanırım bu ürün şu an kataloglarda yok, ben de alalı baya bi zaman olmuştu zaten. çok katı bi yapısı olan bu ürünün köpürmesi, yıkandıktan sonra ciltte bıraktığı ferahlık hissi güzel ama bi daha almam.

4 - Avon advance tecniques kırılgan,donuk saçlar için şampuan: avonun bence en iyi şampuanı.ama çok da fazla bi özellik beklenmemeli

5- Avon senses mystique duş jeli: duş jellerinde avon gerek kokusu gerekse yapısıyla baya başarılı. bu duş jeli de çok severek kullandıklarımdan. stoklamak için ideal :)

Hiç yorum yok: