24 Şubat 2012 Cuma

neva - ılgın olut


okunacaklar listemin başındaki bir kitabın daha üstünü çizmenin mutluluğunu yaşıyorum 
fakat bu kitabı bitirdikten sonra o kadar da mutlu olmadım
hatta kitabı bitirip direk internette yazarı ve kitabı arattım,sırf yorumları okumak için
herkes çok beğendiğini falan filan söylüyordu işte...
tamam kitabın dili çok sade ve çok akıcı olabilir
tamam kitapta geçen olaylarda hayatın içinden maddeler de bulunabilir
ama bunlar benim bu kitabı sevmemi sağlayamaz
 çünkü kahramanın düşünceleri beni inanılmaz sinirlendirdi ve sanırım yazar kendini yazmıştı
o yüzden hiç beğendiğim bir kitap değildi sevgili arkadaşlar
tavsiye etmiyorum...

4 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Madem beğenmedin, bir çizikte benden o halde:))Böyle fikirler iyi oluyor valla.Teşekkürler paylaşımına.

http://papis-style.blogspot.com

Derya dedi ki...

NE BÜYÜK BİR TESADÜF BENDE ŞU ANDA BU KİTABI OKUYUORUM BENDE YORUMLARDAN ETKİLENİP ALDIM BU KİTABI.

beijaa vintage dedi ki...

deryacım benden etkilenme okumana devam et,belki benim düşündüklerimi düşünmezsin belli mi olur...

papişim teşekkürler :)

Bolat dedi ki...

Notlarım arasına alıyorum :)