16 Ekim 2012 Salı

İzmit Perşembe Pazarı










,








 pazarları gezmeye bayılan biri olarak izmit perşembe pazarını tanıtmam gerektiğini düşündüm
malum izmit'te yeni yaşamaya başladım, daha keşfetmem gereken bir dolu yer var
ama ben pazarından başladım :)
perşembe günleri dolphin avm'nin tam karşısına kuruluyor anlattığım pazar. hatta kocaeli adalet sarayının da karşısında bulunuyor.
burası için kumaş cenneti diyebilirim.
harika kumaşlar var ve çok ucuzlar. dikmeyi bilenler için mükemmel şeyler yapılabilir.
giyim olarak da zengin. güzel ürünleri ucuz fiyatlara bulmanız mümkün.
hatta halı bile var, fotoğrafladığım halıyı çok beğenmiştim..
bu pazarda meyve sebze de satılıyor aklınızda olsun ;)
giderseniz eğer beni hatırlayın !

4 yorum:

Dik Dik Giy SEZEN dedi ki...

Çok ucuza süper kumaşlar satılan bir pazar gerçekten.Bende aboneyim bu pazara:)Tanıtmanıza sevindim.Bilmeyenler öğrensin:))Sevgiler...

ANTİGONE dedi ki...

yıllar önce bir İzmit ziyaretinde uğramıştım bu pazara ve bayılmıştım! tabii sonra yeri falan da değişti. hem şehri tanımaya pazarından başlamak da fena fikir değil bence ;p

E aşk S dedi ki...

:) İzmit'i özledim ben ya:) Artık Eskişehir'de yaşıyorum ama insanın doğup büyüdüğü yer apayrı oluyor tabi :) Sahilin keyfini çıkar cnm :)

beijaa vintage dedi ki...

@dikdikgiy_sezen @antigone @e aşk s teşekkürler yorumlarınız için :)