18 Ocak 2014 Cumartesi

Kadıköy Cuma Pazarı

meşhur kadıköy cuma pazarına sonunda ben de gittim
cuma günleri kumaş ve antika günüymüş tam benlik:)
bir kaç tane üst baş için tezgah vardı ama çok da bir şey yoktu onlarda


ama salı günü de sırf onlar için gitmek istiyorum





















ben öğleden sonra gittiğim için mallar fazlaca seçilmişti ama birkaç şey aldım tabi
ve vintage ürünlere de karşı koyamadım :)
istanbulda oturmadığım için yerini tarif edemeyeceğim ama tarihi kadıköy salı pazarını kime sorsanız gösterirler
benim gibi çarşı pazar dolaşmayı seviyorsanız ve daha önce gitmediyseniz mutlaka gidin derim
iyi gezmeler :)

1 yorum:

Tuba Fıdıllıoğlu dedi ki...

birkaç gün sonra alışveriş için istanbuldayım. harika öneri için teşekkürler. Evime ucuz antika eşyalar ve vintage kumaşlar almak istiyorum