24 Aralık 2014 Çarşamba

lekeler için ozon yağı



merhabalar;
cildimdeki lekelerden çok çektim bu zamana kadar
yüzümde ufak tefek çiller var
açık tenli olduğumdan güneş lekeleri yazın hemen belirir
ergenlik dönemim ve devamındaki sivilce izleri de kırmızı halde uzun süre geçmez
bütün bu problemli cildimle nasıl savaştığımı tahmin etmişsinizdir
lekeleri geçirmek için bir çok serum, krem, yağ vb ürün kullandım
fakat bunların içinden en çok ozon yağından memnun kaldım
ozon yağıyla bundan 3 yıl önce tanıştım 
ve bu güne kadar aralıklarla kullandım
gördüğünüz üzere bir çok ozon yağı çeşidine sahibim çünkü bittiğinde tekrar alıyorum
ozon yağını sürekli kullanmıyorum, belki kullansam çok daha çabuk sonuç alırım 
haftada bir kaç kez akşamları yüzümü yıkadıktan sonra tonik sürmeden uyguluyorum
tabiki sabaha lekelerim geçmiyor ama yenilendiğini düşündüğüm bir ciltle uyanıyorum
bunu uzun süre yaptığım için aydınlık ve lekesiz bir cildim olmuş oluyor
ozon yağının kokusu başlarda beni çok rahatsız ediyordu ama sonra alıştım
zaten lekeler geçsin de ne olursa olsun diyecek haldeydim :)
eğer siz de benim gibi lekelerden şikayetçiyseniz tavsiye ederim

not: bu yazı kesinlikle bir reklam yazısı değildir, uzun süreli kullanım sonucu oluşmuş bir deneyimin tavsiyeleridir. ürünleri bizzat parasını vererek aldığımı belirtmek isterim.

Hiç yorum yok: