28 Ekim 2015 Çarşamba

Antalya Lara Sosyete Pazarı



Bu pazar tam da ne ararsan var denilenlerden.
Gezdiğim en güzel, en çeşitli, en düzenli pazarlardan biri.
Antalyaya gittiğimde de çarşı pazar dolaşmadan geleceğim söylenemezdi değil mi?
Her yerde pazar bulma güdümü kullanırım ve Antalya'da da oranın en büyük pazarını bulmak için Lara'ya gittim.
Gittiğime kesinlikle değdi, ama keşke zamanım çok olsaydı da daha çok gezebilseydim diyorum.
Fiyatlar oldukça uygun, ürünler çok çeşitli ve her zevke hitap eder nitelikte.
Bu pazar cumartesi günleri kuruluyor.
Ulaşıma gelince; pazarın bulunduğu yer Şirinyalı diye geçiyor sanırım ve Sinanoğlu caddesinden 1533. sokaka girip ilerleyince karşınıza çıkacaktır.
Mutlu gezmeler :)

















Yastık ya da kırlent ne derseniz, güzelliğine ne demeli?














2 yorum:

Harika oldu dedi ki...

Tek kelimeyle bayıldım. O ayakkabı ve çanta reyonlarını talan etmek istedim. Parça kumaşçı da vardır orda:))

beijaa vintage dedi ki...

sen de bendensin, reyonları talan etmek en sevdiğim iş :) parça kumaşçı göremedim malesef:( onun için seni bizim izmit perşembe pazarına bekleriz ama:)