15 Aralık 2015 Salı

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım vol: 17



Rival de Loop hydro makyaj temizleme mendili: Rossmann mağazalarının kendi markası. çok fazla çıkarma özelliği olmamakla birlikte yumuşaklığını sevdiğimi söyleyebilirim

Gülşah aseton: Çıkarıcılığını beğendiğim bir aseton. A101 bize yakın olduğu için günlük alışverişleri oradan yapıyorum, orada da bu marka var, genelde bunu alıyorum :)

Arko nem zeytinyağlı el kremi: Çantada taşımalık olarak almıştım, emiciliğini çok sevdim. Ellerimi çok yumuşak yaptı, memnun kaldım.

Hamilton Superblock spf 80 güneş kremi: Hayatımın güneş kremi diyebilirim. çok açık tenli olduğum için yüksek korumalı ürünler kullanıyorum. Yüzümde hiçbir leke oluşturmaması sevgimi artırma nedeni. bu yaz gene alacağım.

Bulgarian Rose el kremi: Bu kremin sadece kokusunu sevdiğimi söyleyebilirim..

Perlodent beyazlatma etkili diş macunu: Gene Rossmannın kendi markası olan bir ürün. ben Rosmanndaki markaları çok beğeniyorum açıkçası. bu diş macunununa da fiyat-gösterdiği etki performasından 100 veriyorum, tavsiye ediyorum.

Akat Gardi oje kurutucu: Çok uzun süre önce aldığım bir ürün, ojeleri kurutmasını da çok sevdim, bunun fiyatı da çok cüziydi.

Golden Rose no 219 oje: Çok soft bir somon ve pembe arası bir renkti, çok sevmiştim...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Arko nem zeytinyağlı el kremi evimde ofisimde çantamda her yerde var :)

http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/

beijaa vintage dedi ki...

gerçekten de olması gereken bir ürün :)