17 Temmuz 2012 Salı

ankara without me

artık yaşadığım yer kocaeli sevgili arkadaşlar
ankara doğup büyüdüğüm yerdi ve oradan ayrıldım
kim bilir ne kadar sürer bu ayrılık
aylar, yıllar belki de bir ömür...
özlemim tavan yapmışken sizi benim gözümden ankara fotoğraflarıyla baş başa bırakmak istiyorum
devamı gelecek ;)

 mogan gölü

ulus'ta bir tarihi mekan

 iş bankasının ulus'taki tarihi binası

 ankara shopping fest boyunca kızılay'da arz-ı endam eden dinazorlar ve karşıdan görünen kızılay avm ( bir zamanlar kızılay genel merkezi binası olması için yapılmıştı ama ne olduysa avm oldu)

 yıllardır var olan fakat ne işe yaradığını bilmediğim gökdelen

 seyranbağlarından kuşbakışı ankara

gene ulus'tan eski sümerbank ve iş bankasının olduğu mekan.fotoğrafta çıkmamış ama biraz ileride meşhur atın üstünde atatürk heykeli..

ankara tren garı

3 yorum:

tubitos dedi ki...

Aaa Kocaelinin neresine geldiniz ? Ben de Kocaelideyim =)

beijaa vintage dedi ki...

körfezdeyiz canım

tubitos dedi ki...

hayırlı olsun :) ben ankaraya hiç gitmedim ama İzmit de fena değildir ;)