13 Temmuz 2012 Cuma

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım vol: 6


1 )  Avon Solutions Sensitive Botanical gece bakım kremi :  bu kremin hiçbir özelliği yok. ne kokusu, ne nemlendirme etkisi, ne faydası. kısacası gereksiz
2 )  Bioderma Sensibio H2O :  lilakutudan çıkmıştı. bence süper bir ürün. gece sil yat.ama ben yüzümü her daim yıkarım diyosanız bilemem.ben sevdim.
3 )  Loreal Elseve Arginine direnç :  bu şampuan hiç de vadettiği gibi dipten uca koruma falan sağlamıyo. hatta kullandığım dönemde saç dökülmemi birazcık bile aza indirmedi.bence sınıfta kaldı
4 )  PCO Sheep placenta :  gene lilakutudan çıkan bence mükemmel işleve sahip bir yüz maskesi. yüzünüze bir bez şeklinde örtüyorsunuz ve 20 dk belkiyorsunuz. ortaya çıkan sonuçtan ben memnun kaldım. verdiği parlaklığa inanamadım.:)


5 )  Barielle 60 Saniyede manikür pedikür :  lilakutu nimetleri bitmiyor. bu ürün benim en çok ihtiyacım olduğu bir zamanda hızır gibi yetişti. gerçekten muhteşem bir ürün. elleri yumuşacık ve çok bakımlı yapıyor. tam boyunu almayı düşünüyorum.tavsiyemdir.
6 )  Avon Pur Blanca edt :  bu parfümü önceleri çok sevmiştim ama sonra sıktı.kalıcılığı iyi ama bir daha almam
7 )  Avon Celebre :  bu parfümü misafirler gelmeden önce eve sıkarak bitirdim. offf çok sıkmıştı bu koku artık...
8 )  Opti-Free express lens solüsyonu:  sanırım bu aldığım 3. kutu ama diğer aldıklarımda daha çok beğeniyorum.


işte böylee..
bitirdiklerim birikmeye devam ediyor
ve
düğünüme ait fotoğraflardan elime geçenleri en kısa sürede yayınlayacağım
beklemede kalın :)

3 yorum:

Floortje dedi ki...

I really like your blog dear!
Keep posting, you do it great :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Opti free lens solüsyonu çıktığından beri kullanırım.Çok çooookk memnunum. Bence Baush&Laumb dan daha iyi. Lenslerimi daha kaygan yapıyor kullanımı daha iyi geliyor aynen bana da .

beijaa vintage dedi ki...

Floortje: thanks dear :)
papişcim aynı fikirde olmamıza sevindim :)