14 Nisan 2015 Salı

son diktiklerim

merhaba;
aslında uzun bir süredir dikiş perisi bana uğramıyor.
uğradığı zamanlarda bunları çıkardım ortaya

yarım daire siyah kloş eteği hazır bu aralar modayken dikmek istedim
kolay bir çalışma oldu

bu kimonoyu da kalıpsız deneme amaçlı diktim
yalnız kumaşı kaygan bir şifondu
dikerken bana zorluk yaşattı
nazı yerlerinde dikiş hataları var ama giyince belli olmuyor :)

beni en çok uğraştıran bu skinny pantolon oldu
kalıbını mart 2014 burdasından uyguladım
orada dikiş okulunda anlatılmıştı ama buna rağmen bazı yerlerini yapamadım 
mesela fermuar kısmını bir türlü oturtamadım ve uyduruk biçimde yaptım
arka ve ön cepleri de bir hayli uğraştırıcıydı
fakat kalıbı çok sevdim üzerinde hiç oynama yapmadan cuk oturdu

umarım diktiklerimi beğenmişsinizdir
hepsinden birer kombin yakında gelecek
öpüldünüz :)

1 yorum:

Nuray dedi ki...

Havalar da ısındı artık nasıl olsa,giyersin,ellerine sağlık ,iyi günlerde giy,çok güzel görünüyorlar ...