8 Nisan 2015 Çarşamba

Yaprak Dökümü - Reşat Nuri Güntekin



türk klasiklerini ortaokul ya da lise döneminde edebiyat öğretmenlerinin zorunlu tuttuğu birkaç kitap dışında okumayız nedense, ama ben türk klasiklerini çok sever ve sık sık okumaya çalışırım
yaprak dökümü şu günlerde bir kanalda yeniden gösterime girmişken ben de yeniden okumak istedim
yazarın çalıkuşundan sonraki en iyi eseridir benim gözümde
sizin de beğeneceğinizi umarım
(kitabın diziden çok farklı olduğunu, dizinin temel olarak bu kitabı kullandığını belirtmek isterim)

2 yorum:

Nuray dedi ki...

Çocuklar hep sorar,niye bu kitapları veriyorsunuz ? Ben de derim ki :biz zorunlu tutmasak bu güzel kitaplardan haberiniz olmayacak,onun için veriyoruz ..Sevindim sizi tanıdığıma :))

beijaa vintage dedi ki...

demek edebiyat öğretmenisiniz, edebiyatı çok severim. çok iyi yapıyorsunuz, siz de olmasanız yeni nesil bu kitapları hiç tanıyamayacak :(