9 Ocak 2017 Pazartesi

Adapazarı Erenler Çarşamba Pazarı

ErenlerCarsambaPazari-beijaavintage


2017'nin ilk bloga ekleneni, yeni bir sosyete pazarı yazısıyla merhaba :)
Bugün size yazın sonlarında gittiğim ve çok beğendiğim Adapazarı'nın meşhur çarşamba pazarını gezdireceğim.
İlk önce pazarın yerini belirtmekte yarar var. Adapazarı Erenler Çarşamba Pazarı, Adapazarı'nın tam merkezinde, Mehmet Akif Ersoy caddesi kenarında kuruluyor. Çarşamba günü o bölgenin kalabalıklığından bulamamak imkansız ;)
 Ben bu pazara bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Bir kere çok büyük, ne ararsanız var ve fiyatlar da gayet uygun. Ürünler de gayet kaliteli.
Dolaş dolaş bitiremediğim bir pazar gezmesiydi. Ben bir öğleden sonramı orada geçirdim ve zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Pazardan elim kolum dolu döndüm tabi ki, söylememe gerek var mı :)
Çarşamba pazarı, Adapazarına yakışan bir pazar, sosyete pazarı gezmeyi sevenlerin mutlaka uğraması gerekir diye düşünüyorum ve yazımı burada bitiriyorum. bundan sonra fotoğraflar konuşsun...
Bol fotoğraflı bir post sizi bekler, iyi gezmeler...












 Canlı manken bile var :)




 Pazarın en rağbet gören tezgahı..






 Çok güzel tahta kokuyordu






 Bu arnavut kreminden ben de aldım

Kolyelere bayıldım..



 Poz veren amcaya teşekkürlerimle...


 Renk renk, desen desen,sıra sıra bikini


 Buradaki kadar çok perdeyi de hiçbir yerde görmemiştim

 En güzel şeyler çocuklar için var

 Pazarın en çok satış yapan tezgahı 

 Üstteki bileziklerin altın olmadığına (dikkatli bakmazsa) kim inanır?



 İsim kolyeleri





 Stiletto bile var

Isparta'dan gül ürünleri

Bunlar da Nur Yerlitaş'la meşhur oldu :)

Hiç yorum yok: