23 Haziran 2015 Salı

bu nasıl haziran?



 şu an dışarıda feci bir yağmur var, sanırım gök delinmiş.
tarih 23 haziran !
eskiden haziran deyince yaz gelmiş sayılır, hele de 23 haziranda artık sıcaklıklar iyiden iyiye kendini göstermiş olurdu.
şimdi yağsın yağmur, havalar da çok sıcak değil...
bu kombini yaptığım gün yağmur yağmıyordu ama üstüme şu hırkayı almazsam da üşürdüm.
fotoğraf çekecek yer bulamadım, apartmanın garajını kullanayım bari dedim.
canım pek makyaj yapmak istemedi o gün, yüzümde sıfır makyaj, yanağımdaki geçmek bilmeyen sivilce izleri de belli biraz ama olsun.
işte size 2015 haziranından bir kombin.




ceketimsi penye hırka ve içindeki tüllü bluz: h&m
pantolon: zara
ayakkabı: converse
çantayı kartepe ulus pazarından aldım

aynı pantolonla bir de şurada bir kombin yapmıştım
hepinizi öptüm, aman dışarı şemsiyesiz çıkmayın :)

Hiç yorum yok: