10 Haziran 2015 Çarşamba

kullanıp bitirdiklerime dair yorumlarım vol: 16


 Jojoba altın krem: A101'den aldığım hatta orada çalışan kızın bana zorla sattığı krem :) üzerinde yüz için yazıyor fakat ben yüzüme sürmeye cesaret edemedim, ellerime sürdüm. ne iyi ne kötü bir kremdi işte vasat bir şey, 
Pantene ince telli saçlar için saç kremi: genel olarak pantene ürünlerini severim ama bunu sevmedim. daha doğrusu ben saç kremi insanı değilim. banyodan sonra kuru yağ kullanıyorum genelde, onlar daha çok işimi görüyor.
Avon care el kremi: avonun bu ürünü çoğu el kremini sollar geçer. emiciliği, yumuşatması gayet iyi. sevdim.
Sensodyne true white diş macunu: sensodyne sevenleri anlamıyorum, bir kere köpürmüyor ve bu yüzden dişleri temizlediğine emin olamıyorsunuz ve bu durum da macunu çok çok kullanmanıza sebep oluyor. beyazlatma etkisi de eh işteydi.



Schwarzkoopf Gliss million gloss şampuan: çok büyük beklentiyle almamama rağmen çok ama çok beğendim. vaat ettikleri o çok ışıltılı durumu göremedim belki ama benim ince telli saçlarıma uzuuuun süre sonra en iyi gelen şampuanlardan biri oldu. elimdeki şampuanlar bitsin tekrar alacağım.
Flormar oje kurutucu: oje sürdükten sonra uzun süre bekleyemeyenlerdenseniz benim gibi, bu kurutucu oldukça işinizi görecektir. ben çok sevdim.
Nivea pure effect yüz yıkama jeli: sevmedim! öncelikle köpürmüyor. sonra yüzde kaygan bir his bırakıyor. temizleyip temizlemediğini anlayamıyorum bu yüzden. ama sivilce, kuruluk gibi problemlerle de karşılaşmadım. bir daha almam.

Hiç yorum yok: