15 Haziran 2015 Pazartesi

İzmit Bit Pazarı


Merhaba;
bugünkü pazar yazımız İzmit Bit Pazarı. 
her şeyi ama her şeyi bulabileceğiniz bir pazar, çok büyük bir alana kurulmuş ve gezmesi de çok zevkli bir yer.
burada inanılmaz antika parçalar gördüm ve sizin için de fotoğraflamaya çalıştım.
fiyatları bazen yüksekten başlatıyorlar, kesinlikle pazarlık yapılmalı ama bazıları söyledikleri fiyatlardan 1 kuruş bile aşağı inmiyorlar.
antika ve eski eşya meraklılarının mutlaka görmesi geren bir yer olduğunu düşünüyorum.
bunun yanında lazım olabilecek çok değişik ürünler bulmanız mümkün.







 bu yukarıdaki gibi birkaç tablomsu parçalar gördüm. duvara asılabilecek güzellikteydiler.
hatta genç bir çift güzel olan biri için baya bir pazarlık yaptı ve sonunda da aldılar.
evlerinde değişik tarz uygulamak isteyenler buralara bir şans verebilir çünkü tablonun yanında duvara asılan tabaklar, değişik süs eşyaları, mumluklar, avizeler, şamdanlar, değişik saatler bulmanız mümkün.












 bu bebeklere ise bayıldım :)
hatta bir de yukarıda fotoğrafladığım çeşit çeşit minik oyuncaklar vardı.
insan almamak için zor tutuyor kendini :)

 görüldüğü üzere her türlü müzik aleti mevcut ve hepsi de gayet iyi durumda :)


bir pazar yazısının daha sonuna geldik.
İzmit'te böyle bir pazarın olması beni çok mutlu etti. sık sık gider, kafa dağıtırım orada :)
neler var acaba diyerek tezgahlarda dolaşmak benim için en büyük stres atma kaynağı çünkü.

İzmit Bit Pazarı salı ve çarşamba günleri İzmit Otogarının arkasındaki pazar alanında kuruluyor.
eğer gitmek isterseniz Otogara giden arabalara binmeniz yeterli.
hepinize mutlu gezmeler, gezerken beni hatırlayın :)

5 yorum:

wantthefashion dedi ki...

valla sizin bit pazarı kadar düzenli bir pazar görmedim... bizimki şaka gibi bişi bulman için 40 dk kurcuklaman gerek :D

beijaa vintage dedi ki...

@wantthefashion gerçekten öyle, bir de kategorilere ayırmışlar ki istediğini şıp diye bulursun :)

coco-jelly dedi ki...

bit pazarına da nur yağar dedikleri bu oluyor galiba=) gerçekten de çok düzenli

beijaa vintage dedi ki...

@coco-jelly: evet, gezip görmek lazım, düzen konusunda aşmışlar:)

gooogoook dedi ki...

Bu yayını yeni gördüm. Harika bir pazar büyüklüğü fotoğraflardan da anlaşılıyor. Bebekler enteresan bir görüntü oluşturmuş. Düzenlilikleri konusuna ben de katılıyorum. Hayli düzenli bir pazar. Açık seçik görüp hemen alınabilir ürünler. Çok iyi :).